Post by sembparthetyltho on Feb 24, 2022 6:04:46 GMT -5
------------------------------------------
▶▶▶▶ Kitchen Scramble 2: World Cook ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Kitchen Scramble 2: World Cook IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ fuskkod fler kristaller ▞▞▞
▞▞▞ Kitchen Scramble 2: World Cook 2022 version ▞▞▞
Trevligt spel men varför kan vi inte ansluta det till Facebook och flera enheter och hålla våra framsteg
Gillar spelet. Slå alla nivåer. Har väntat i över 2 månader på att en ny nivå ska låsas upp. Färdigt att vänta. Tar bort spelet.
Bara 3 stjärnor för nu, inte riktigt hur tydliga recepten visas.....
RTS Siege Up! - Medieval War Stratégie xsnn
Laddade ner ny uppdatering. 😯 spelmängder går direkt till nya världens taco food truck. Spelplanen blinkar och fryser😑. Nu stänger den av sig själv.?.😡 Vad nu?😕 Jag har njutit av att spela det här spelet😯 och vill verkligen fortsätta spela nya nivåer. Snälla hjälp...... snälla n tack 😊 Jag har sedan avinstallerat och installerat om spelet. Spela nu är väldigt coolt. Handledningarna är också coola😊 Hittills så är det coolt👍 Tack för speluppgraderingen👏 och 3👍s up också
Spelet är bra men när får vi en uppdatering har det gått ett tag
DET ÄR INGENTING som originalet. Jag hoppades att det skulle vara liknande, men det är en nedgradering. Det är som alla andra matlagningsspel nu. Jag hatar att när du väl lägger till en ingrediens till en station som mixern eller ugnen kan du inte plocka upp den igen om det är fel ingrediens du måste lägga till andra ingredienser för att göra och sedan kasta fel maträtt, med tanke på den löjligt korta tiden de tillåta utmaningarna. De minskade den tid det tar för era "liv" att återskapa.
Strålande spel ... väntar bara på att nästa nivå ska dyka upp. Förhoppningsvis blir det snart 🤞
Spännande och roligt. Gör det inte lätt men inte så svårt att du ger upp på grund av frustration. Jag gillar det. Grafiken är också bra. Prova det om du gillar matlagningsspel eller bara prova det och kanske kommer det att öppna en helt ny nivå av spel för dig.
Appen som inte öppnar kraschar innan den någonsin kunde starta.
Kitchen Scramble 2: World Cook სხვადასხვა otim
Jag älskar spelet men jag väntar på en nivå i månader ... vad händer .. jag blir uttråkad av att spela gamla nivåer.
Jag kan inte spela spelet helt plötsligt, skärmen var fast och det hände alltid
Superkul och givande spel! Balanserad och helt värd att ladda ner
Jag älskade det här spelet tills jag kom till nivå 18 .. Det verkar omöjligt att passera och jag försökte spela annonsen för att fortsätta och den säger oj, lol smh.. Det är galet!!!
Det skulle vara trevligt om du lägger till fler världar till spelet.
Ja, så i flera månader har detta inte fungerat ordentligt. Jag har kontaktat support mer än några gånger de aldrig löst det så se upp, vänta inte månader som jag gjorde det är synd jag älskar spelet
Roligt
Den första var aaaaaaj bättre och grafiken var lättare för ögonen
Började precis
Varför kan jag inte lägga till vänner från facebook?
Älskar det här spelet trodde att det var ett problem men inte så jag gav 1 stjärna men sedan min senaste recension var det upp till mig så nu ger jag en 5 stjärna tack för ett bra spel till skaparna
om du älskar att laga mat och du vill ha kul spela detta scramble 2-spel har du en food truck och lagar mat, det är så roligt. detta är ett bra spel för alla åldrar ha kul att spela det här spelet fantastiska spel tecken Kathy
Fryser hunden, jag var på sista nivån av bullnudel när jag inte längre kunde starta spelet, dagliga anspråksbelöningsfönster öppnades och kom inte förbi det.
Lite läskigt
Hur mycket längre för den nya lastbilen
Kul, jag älskar att spela det här spelet förutom att det fortsätter att sluta.. Jag måste ladda ner och ladda om och den här gången vill den fortfarande inte spela!! Vänligen fixa problemet..
Håller på att stanna om och om igen
Ett riktigt bra spel och roligt att spela som det första men jag har spelat alla världar och väntar fortfarande på mer uppdatering. Uppdatera gärna fler världar!
coolt spel
Kitchen Scramble 2: World Cook ง่ายๆ wulj
Detta är ett roligt spel! Jag älskar upplägget och grafiken. Det blir beroendeframkallande när man försöker slå en nivå och ett bra spel att spela på stillestånd, tristess eller för att lindra stress
Bra spel men jag älskar det första bättre
Börjar bra, men inom kort blir det för snabbt och omöjligt att hänga med
Jag älskade det här spelet men det fryser på dig när du går in så jag är ledsen men det här spelet får bara 2 stjärnor, det är ett väldigt bra spel men du måste fixa att jag avinstallerade spelet
Det går så långsamt
Kitchen Scramble 2: World Cook Casual ajge
påminnelser om hur man lagar rätter är inte tillräckligt lång. det är bara uppe för en sekund vilket gör det svårare att gå vidare till nästa steg
Jag skulle ha gett 5 stjärnor men spelet kraschar så fort jag öppnar spelet. Jag är på värld 2, spelet laddas i ungefär 5 sekunder sedan stängs det automatiskt.
Gillade verkligen spelet, tyvärr fortsätter spelet att krascha och låter mig inte spela
När kommer nya nivåer har inte spelat så länge och redan gjort
Mycket glitchy. Mat försvinner från din hand. Du håller inte på att bli galen. Fel och du kan inte avsluta appen. Måste starta om telefonen. Tiden ökar, hastigheten minskar. Super frustrerande. Rolig liten "glitch" som började hända magiskt efter att ha delat min recension som de fortsätter att jaga mig på... efter att ha förvandlat avokado till guac kommer det inte att släppa från min hand. Det har aldrig hänt förut. Sanningen gör ont. Tyvärr, min recension är densamma.
Ganska bra, jag gillar spelet.
Mycket bra spel men jag kan inte gå till nästa nivå på flera veckor nu. Det står kommer snart 😔 som hur snart är nästa nivå
Jag laddade nyligen ner spelet - IGEN. Och fortsätter att tvinga stänga. Det är verkligen svårt att njuta av spelet fullt ut.
Älskade det här spelet, avslutade precis den tredje fasen tidigare. Men när jag uppdaterade det så att jag kan få tillgång till nästa nivå återställdes spelet... Och jag skulle behöva börja om från början... 😭 Varför?
Kitchen Scramble 2: World Cook የተለመደ mfy
ett så roligt spel men har några problem.. ibland serverar jag kunder men maten kommer inte lämna mina händer.. då kan jag inte göra något annat, det måste fixas
Jag älskar verkligen det här spelet men jag har fastnat för gyro hero och det kan inte öppnas varje gång det gör det fryser och stängs av, jag försökte avinstallera och installera om flera gånger men har fortfarande samma problem. Vänligen åtgärda det här problemet.
Det är ett roligt spel men apparaterna kostar för mycket. Det borde inte kosta $7000 att uppgradera varje apparat som är löjligt.
Älskar verkligen det här spelet men det fortsätter att krascha och du måste installera om eller torka data och sedan starta om från början igen eftersom det inte finns något sätt att spara dina framsteg. De måste ha ett alternativ för att göra det då skulle jag betygsätta det högre.. Jag har minskat det till en stjärna eftersom det kraschade igen efter att ha behövt starta om spelet..
Kan inte spela, det kraschar varje gång spelet startar. Snälla fixa!!!
Den är så rolig Att spela