Post by acticdesidi on Mar 14, 2022 17:08:29 GMT -5
------------------------------------------
▶▶▶▶ Father and Son ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Father and Son IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ juksekoder øker primogems ▞▞▞
▞▞▞ Father and Son 2022 version ▞▞▞
Jeg liker dette, men når jeg går ut av huset lastes det inn igjen på startskjermen, prøver jeg igjen, men laster fortsatt slik
Jeg bare elsker konseptet og kjernefølelsen ...Som et spill er det ikke så mye bra .. men i mitt perspektiv ., ser jeg det som et velskrevet manus blandet (filmblandet) gameplay ... Følelsesmessig berørt og ... Musikken er som en søyle og den løfter følelser ... Og (#bruk_hodetelefoner).. det er andre gang av installasjonen og det er på tide ( #to_go_deeper_and_deeper_intothe_story (og følg meg på fb og twitter #hemanth_goalkey ... Insta #hastag_goalkey 😁)
Mye sakte må vi vente i noen minutter for å få en sjanse til å spille den
Et av de beste historiespillene på mobil jeg noen gang har spilt. Elsker alt med det, musikken, kunststilen, alt jeg vil definitivt sjekke ut andre spill fra dere!! Gled deg til fremtidige prosjekter, hurra!! PS det er synd at du trenger å besøke det ekte Napoli arkeologiske museum for å låse opp noe innhold i spillet, men jeg har knapt råd til å betale for college lol
Det var fantastisk, for et syn og en historie. Jeg setter pris på alle de som deltok i utviklingen av denne appen,, innsatsen som ble lagt i dette spillet tok virkelig pusten fra meg ( vakre lydspor og kunst. Jeg elsket det.
Father and Son சாகசம் dmcd
Bra spill
Jeg forsto ikke dette spillet i det hele tatt, men jeg gir 3 stjerner for den beroligende bakgrunnsmusikken og den unike grafikken
FOR MYE LESER mer som en bok enn et SPILL
Father and Son Авантуристичке azh
For tregt spilling. Etter å ha gått i det som virket som to hundre byblokker, var jeg allerede over spillet.
Veldig interessant historie. Lydsporet er også bra. Virkelig hyggelig og hjerterørende, fremhever forholdet mellom far og sønn.
dette spillet er det vakreste spillet jeg noensinne har sett, historien er bare enestående, jeg vil gjerne også komme til Napoli arkeologiske museum hvis jeg bare har penger, det ser ut som det er noe som definitivt er verdt å spare penger for, takk du for å gi meg en så minneverdig historie
ikke verst
Jeg hater det
Spillet var veldig bra, men den eneste kjedelige delen var så mye å reise. Jeg ville elsket å rangere 5 hvis det hadde vært kortಡ ͜ ʖ ಡ( ꈍᴗꈍ)
Dette spillet trenger ingen ord....det er et spill som ikke kan sammenlignes med noe spill på playstore...jeg elsket det og kommer til å spille igjen en gang:)
Med mindre du tilfeldigvis kan besøke Italia eller allerede bor der, er det bortkastet tid å spille dette spillet. Du må faktisk besøke museet for å få tilgang til de fleste områder av spillet. Det ville vært fint å få tilgang til disse områdene med en IAP eller kode for de av oss som ikke kan reise dit. Det er en ny idé, men bortkastet tid for de fleste Google-brukere.
Injustice: Gods Among Us Action xch
Finner ikke museum..
Dette var en vakker interaktiv historie. Jeg elsker malestilen og fargepaletten og hvordan alt smeltet sammen. Musikken var flott og bidro til å dytte historieelementene til live. Min eneste misliker er kjærlighetsdelen nær slutten, den var litt sappy, men hei, for hver sin egen. Jeg elsket det, og jeg håper å se flere ting som dette i fremtiden.
For sakte
det fikk meg feil å laste den ned i en time
Bra konsept, men utførelsen etterlater mye å være ønsket. Kul tid å endre mekaniker, men det er det. Historien er ikke overbevisende eller rørende nok til at jeg bryr meg om forholdet deres.
Dette er et av de beste spillene jeg noen gang har spilt. Min takk til utviklerne og til de som ga bakgrunnsscorene. Historien er bare vakker. Jeg skulle seriøst ønske at dette ikke var så kort. Hvis det noen gang kommer en oppfølger til dette, vil jeg være den første som spiller. Takk for at du lagde dette.
Dette er et kunstverk alle burde se. Jeg elsket historien, bakgrunnen, karakterene og hvordan dette ble skapt. Stor takk til utviklerne for å utvikle en slik app som denne. Jeg nøt virkelig hver eneste bit av dette.
Dette spillet er helt fenomenalt, fra historien til kunsten, dette spillet var morsomt og informativt, jeg klarte ikke legge det fra meg til slutten. Utrolig.
Father and Son 冒險 nhx
Det er bra, men ikke for meg er det mye lesing
Jeg skriver nesten aldri anmeldelser for apper eller spill. Jeg pleide å føle at det var bortkastet tid. Det var helt til jeg kom over dette spillet. Dette her er en opplevelse, en som vil transportere deg til noen av de vakreste stedene i verden. Det visuelle er mildt sagt fantastisk, den medfølgende lyden er fantastisk og historien er vakker. Jeg har virkelig ikke nok ord til å formidle hvor flott dette spillet er. Den har ingen annonser, popup-vinduer eller kjøp av spill ... slår nesten alle andre spill ❤️
Dette spillet er så emosjonelt og veldig interaktivt. Det var en del jeg følte var spesielt emosjonell. Alt i alt et veldig bra fortellerspill. Forhåndsvisningene yter det ikke rettferdighet. Hvis du liker interaktive historier, vil du elske dette spillet. Den har mer enn jeg opprinnelig trodde den ville; Jeg forventet ditt gjennomsnittlige historiefortellingsspill. Med det mener jeg hjertesorg og romantikk og drama. Jeg tok feil. Det var fortsatt mye hjertesorg og romantikk. Grafikken er også utrolig vakker. Bevegelsen er jevn. Minimal etterslep på enheten min. Jeg elsket det. Fem av fem stjerner.
Etter å ha lest anmeldelsene var jeg spent. Men BOY gjorde det sviktet meg. Grafikken er ok, men det er INGEN spilling, alt du vil gjøre er å trykke venstre eller høyre for å få røya til å bevege seg, og av og til trykke på skjermen. alternativene du velger endrer ikke NOE, og det går så fort over, muligens 1 time. Ingen gåter, ingen moro, ingenting, det er som å se den verste animasjonsfilmen noensinne, AVIOD
FINT SPILL Jeg tror du må lage far og sønn 2 fordi det er så liten historie. Takk skal du ha
Bakwas
Jeg kunne ikke åpne skapet og de andre delene av museet fordi jeg må bokstavelig talt være inne i museet for at disse skal låses opp. Jeg elsker denne typen spill. Jeg håper bare at skaperne vil vite at de også har et internasjonalt marked. - spiller fra PI
Bra konsept, men mye bare å gå rundt. Jeg ante ikke hva jeg skulle gjøre noen steder.
Jeg likte ikke, kjedelig spill
Verste app ikke last ned den
Vel, ikke så hyggelig en så rørende historie
Et så vakkert spill med mye mening. Den har en virkelig vakker historie full av valg som bestemmer utfallet, jeg skulle ønske den var lengre, jeg skal ikke lyve, men jeg har egentlig ikke noe imot lengden på den, for historien er perfekt slik den er. Jeg anbefaler det virkelig.
Ingen ord for dette mesterverket veldig bra spillet bakgrunnsmusikken og bakgrunnen til spillet og virkelig fantastisk og veldig rørende historie jeg vil virkelig anbefale dette spillet til andre 👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻
Jeg syntes det var for kjedelig og lite spennende.
Dette spillet er virkelig et kunstverk.
Jeg forstår virkelig ikke konseptet og hvorfor det endrer tidslinjer, men totalt sett er det et så vakkert og interessant spill, veldig nøye med detaljer og du kunne virkelig ikke bedt om et bedre spill, det er vakkert og mystisk på en måte , Jeg elsker dette spillet og jeg anbefaler det 100 %.