Post by colascosscabook on Mar 14, 2022 21:47:01 GMT -5
------------------------------------------
▶▶▶▶ PIXEL PUZZLE COLLECTION ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ PIXEL PUZZLE COLLECTION IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ koder glitch nycklar ▞▞▞
▞▞▞ PIXEL PUZZLE COLLECTION 2022 version ▞▞▞
Grymt spel. Älskade att spela igenom för att se alla bilder. Enda klagomålet jag har är att jag nu är klar med alla vanliga pussel och kan bara spela ett midboss/boss-pussel var tredje timme nu och jag har 61 av dem kvar att göra så det kommer att ta tid att rensa spelet.
spelet är välgjort. men exakt hur långt in behöver man komma för att komma åt det nya läget? Jag har slutfört nästan 80 % av pusslen och fortfarande ingenting
Senaste uppdateringen spacklade hela appen med banner och popup-annonser. De gjorde ett hyfsat roligt spel, fick massor av bra recensioner och mjölkar nu betyget för pengar. Bara Konami saker.
Spelet är fantastiskt, men det kan använda ett sätt att välja ett kvadratiskt rutnät istället för att bara göra varje rad för rad som andra picross-spel gör
Skäms på Konami
Som en picross-djävul och ett långvarigt Konami-fan älskar jag den här titeln än så länge. Pusslen är slentrianmässigt utmanande utan att vara för hög nivå. Mitt enda stora klagomål är att när jag har slutfört alla nuvarande normala pussel måste jag fortfarande vänta 3 timmar på ett chefspussel, även om jag inte har några andra pussel kvar. Jag vill fortsätta spela men jag kan bara göra några få pussel om dagen och det är frustrerande.
Ett av de mest generösa gratis Picross-spelen i Play Store. Massor av pussel och minimalt med påträngande reklam. Bra för alla Picross-fans, och några djupdykning i Konamis historia för retrospelare!
Trevligt nonogram-spel, med mycket Konami-historia. Det innehåller till och med många obskyra spel som aldrig ursprungligen släppts i USA. Spela pussel och leta sedan upp spelen på YouTube för att få reda på mer!
Det är ett ganska anständigt picross-spel. Börjar lätt men blir allt svårare. Den väljer också pussel som du ska göra på måfå, så att du aldrig vet vad du får.
Pusslen är utanför mitten till höger till den punkt där den sista kolumnen med 10x10 pussel är på kurvan på min telefon, vilket gör det svårt att lösa. Har inte låst upp större pussel, men jag antar att detta kommer att vara ett problem med dem också. Bara att kunna flytta runt pusslet eller zooma in eller ut skulle vara till stor hjälp om det inte faktiskt centreras. Också bara nitpicking, om en kvadrat är markerad med X, vill jag inte att den ska fyllas i när jag drar fyllningsverktyget. Eftersom det är mitt huvudalternativ att fylla kolumnen längst till höger, måste jag då ofta gå tillbaka och X ut de flesta om inte alla rutor i kolumnen bredvid. Ok Låsade upp chefsläget med zoomen. Det här hjälper inte. Det gör det svårt att skriva in något eftersom det vill rulla och motstår tryck som inmatning. Höger mest kolumn tar fortfarande ingenting.Jag gillade detta för det mesta och annonserna var inte invasiva. Men efter att ha slutfört alla normala och mellanchefspussel, har jag kvar 80 Boss-pussel som jag måste vänta 3 timmar var emellan för att slutföra. Varför inte ta bort tidsbegränsningen när alla andra pussel är klara? Det är löjligt att behöva vänta 240 timmar, eller 10 dagar, för att slutföra allt (och det räknar inte tiden för att slutföra pussel eller sova/äta/ha ett liv)
Riktigt bra Picross. Musiken och ljudeffekterna gör verkligen att Picrosslösning känns arkadiskt och roligt. Nostalgin för Konami-grejer är bara grädde i moset.
Det låter mig inte logga in på Google play alls, handlar inte säker på vad som händer med det. Det är kul ändå! Det är trevligt att ha ett spelbaserat picrossspel~
Förmodligen den bästa versionen av dessa pixel/picto-pussel eftersom det låter dig skruva upp och fortsätta, och begränsade annonser. Det enda som håller mig från 5* är Boss-mekanikern. Jag klarade alla vanliga pussel och är nu på en hård timer som inte kan fortsätta. Detta spelar bara in när du är runt 90 % klar, men ändå.
Spelet är bra och spelar bra. Jag var hypad för "nostaligc music"-delen och glad att jag var . Mitt enda problem med spelet (min recension skulle vara fem annars) är att det finns för mycket annonser. Du kan sätta banners på den övre/nedre delen av skärmen men det finns ungefär en popup efter tre spel. Popup-annonserna stoppar upplevelsen från spelet och det är obehagligt. Men spelet är bra förutom det 👌🏻. P.S: Lägg till en räknare för antalet lösta pussel
Ett roligt litet spel
Jag älskar den här appen men det finns inget sätt att ta bort annonser. Om de bara lade till ett sätt att bli av med dem för några få dollar så skulle detta vara den bästa picross-appen.
Bra spel, jag gillar att du får en ledtråd var tionde minuts spel. För några av 5-stjärniga pussel hjälper det definitivt! Jag avslutade alla vanliga pussel, så att behöva vänta 3 timmar på varje chefspussel är lite tröttsamt.
Kul, men bara till en viss punkt. Du kan köra upp till tre vanliga pussel (som inkluderar Mini-Boss-bitar) åt gången och när ett är klart går det direkt till nästa. Var tredje timme kan du arbeta med en bit av ett Boss-pussel. När den biten är klar är det tre timmars väntan till. Om du inte har några vanliga pussel kvar kan du bara spela en gång var tredje timme. Uppdatering: När du har slagit alla pussel en gång kan du spela igenom dem igen i expertläge utan väntetider.
PIXEL PUZZLE COLLECTION Quebra-cabeça jkj
Kul, pussel är intressanta med några bra livskvalitetsförbättringar som att automatiskt fylla X rutor efter att ha fått alla färgrutorna i en rad eller kolumn. Annonserna är diskreta. Touchkontroller är dock hemska, allt utöver ett 5x5-pussel är mycket svårt att göra exakt eftersom de rutor inte är känsliga för beröring. Det finns ett zoomkommando men av någon anledning kan du inte fylla rutor när du zoomar in.
Det är roligt och ett bra sätt att komma in i dessa typer av pusselspel.
Mest OK picross-spel när det fungerar. Det är inte snällt att batterierna och bestämde mig nyligen för att förlora nästan alla mina framsteg, så ganska frustrerande på det kontot. För spelet: den automatiska fyllningen, färgerna och kontrollerna är bra, inte ett fan av den slumpmässiga karaktären av pusslet du spelar så du får ibland ett mycket lågt pussel när du vill spela ett high end. "Bonusen" med att kunna ha flera pussel öppna samtidigt verkar udda och värdelös. De 2 timmarna eller så mellan "chefs"-pussel är ganska fåniga. Det verkar som om kontrollerna har designats av någon som spelar picross-spel och mellan pusselspelselementen av någon som inte har spelat några.Var bra när jag först laddade ner den, sedan kom en uppdatering med påträngande annons. Inte annonser, utan en enda annons för en fotbollsmatch. Stor pop-up mitt på skärmen. Sedan får jag bara chefspussel kvar, och jag måste vänta timmar emellan dem. Jag kunde ha avslutat spelet på en timme, men istället måste jag vänta i cirka 3 dagar för att slutföra de återstående chefspusslen. Dålig design. Bör inte vänta mellan chefspussel när de är de enda kvar.
쿵푸 동물 싸우는 게임 어드벤처 hsl
En söt Picross-app fylld med massor av fantastisk Konami-nostalgi. Det största problemet är dess knäppa touchkontroller. Den högra kanten misslyckas helt med att registrera en beröring om jag inte drar till den. Trots det misslyckas ibland att dra. Och förstoringsglaset är värdelöst eftersom du inte kan rita linjer när den är förstorad. D-pad-kontrollerna är också ganska klumpiga och inte en bra fix.
Pleeeeeease gör det så att du inte behöver gå tillbaka till menyn för att göra nästa nivå. Ha bara en nästa knapp efter att ha rensat nivån
PIXEL PUZZLE COLLECTION Головоломки dvf
PIXEL PUZZLE COLLECTION ধাঁধা wpq
Utmärkt auto-X-fyllningsfunktion, roliga ljud och musik, men jag trodde att det skulle finnas som verklig pixelkonst från spelen, eller åtminstone samlingen/galleriet. Superbra nonogram annars.Under 2020 började jag om och spelade genom Normalläget, lade ner ett tag och började nyligen gå igenom Expert. Superkul och coolt! En del av den bästa musiken låses upp då och nya pussel också. Fortfarande fantastiskt! OLD REVIEW **/°°° Älskar det här spelet och är på väg att slutföra det till 100 % (jag har ett pussel som inte är chef kvar, och sedan 3 fler bossar att slå). Men prestationerna tilldelas mig inte under den senaste månaden, även om jag definitivt har tjänat nästan alla.
Picross-pussel är jättekul, och med klassiska Konami-karaktärer är de ännu bättre!
Irriterande att spela eftersom du inte kan välja vilken storlek du vill spela och fyllningen går över x:en som redan finns där
det är riktigt roligt och nostalgiskt, men det måste fixa trofédelen, det kraschar varje gång jag trycker på det.
Trevligt nybörjartempo
Ett av de bästa nanogramspel jag någonsin har spelat (och jag har spelat mycket!). Kontrollerna är mycket effektiva och spelet fungerar bara som en charm. Det enda problemet jag har med det är att du måste vänta 3 timmar mellan varje Boss-pussel, så nu är jag i ett skede där jag klarade alla vanliga pussel och jag kommer att få vänta många dagar för att äntligen 100% spelet. Det borde finnas ett sätt att hoppa över väntan efter att du inte har fler normala pussel att spela.
Jättebra picross-app, men lite skum med annonser. Gillar att poppa annonser under fingret så att du av misstag klickar på dem. Dessutom är bosspussel tidslåsta med 3 timmar, så när du har slutfört huvudpusslen tvingas du vänta var tredje timme för att göra ett nytt bosspussel. Inget sätt att snabba upp eller ta bort denna timer. Väldigt frustrerande och ingen mening annat än att få dig att öppna appen mer så att du kan se fler annonser.
Det här spelet är fantastiskt förutom när vissa pussel var för svåra och det finns inget sätt att få tips förutom när jag spelade spelet första gången.
Överlag anständigt men slutspelet är för utbrett. Boss-pusslen är låsta bakom en 3-timmars timer som inte startar när du öppnar boss-pusslet, men när du har slutfört pusslet betyder det att du kommer 3/4 av pusslet och blir distraherad i några timmar och avslutar pusslet om en minut måste du nu vänta ytterligare 3 timmar på ett nytt pussel. Pusslen går bara upp till 15x15 vilket är en medelstorlek för ett piktogramspel. Överlag bra gjort bara konstigt tempo (jag är på 82% slutförande)
Bra picross-app, om det inte vore för den godtyckliga nedkylningstimern på att lägga pussel. Meningslös mekaniker och irriterande.