Post by colascosscabook on Mar 14, 2022 22:08:29 GMT -5
------------------------------------------
▶▶▶▶ Tower defense koning ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Tower defense koning IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ bedriegt meer edelstenen ▞▞▞
▞▞▞ Tower defense koning 2022 version ▞▞▞
Dus Coll
schip spel, te veel advertenties
Spel is niet leuk
Heel leuk spel
CastleStorm Review
Deze game is zo dat je ermee kunt spelen, zelfs als je offline bent, ik vind het heel erg leuk
Het spel bevriest extreem slecht zodra het niveau 15 op eindeloze golf heeft bereikt, waardoor problemen ontstaan om torens niet te kunnen blijven upgraden, maar als het eenmaal een glitch heeft, zijn er al monsters voorbij en je verliest ... repareer het alstublieft of ik ben klaar met het spel en eenmaal opgelost I zal mijn recensie veranderen in 5 sterren, maar het is niet absoluut een spel met 1 ster!
spel laadt niet
Ik ben een ouderwetse torenverdedigingsman, en dit is mijn soort TD! Ik vind het tot nu toe geweldig, hoewel het steeds moeilijker wordt naarmate de niveaus vorderen. Een klein minpuntje: ik zou echt willen dat ik de sound fx kon horen zonder gedwongen te worden om de muziek te horen. Kortom, een van mijn favorieten. UPDATE: DIT SPEL HEEFT EEN VERVOLG OF MEER NIVEAUS PRONTO NODIG! Serieus, heb meer nodig.
Dit is geweldig ️😍
Een soort rush-kloon
Tower Defense King Strategy ccba
Best leuk. Ik zie niet veel advertenties, wat goed is.
Geen slecht torenverdedigingsspel. 🥰
Scherm blijft achter en is onspeelbaar.
หอการป้องกันกษัตริย์ ยุทธศาสตร์ jwd
Heel luek
Het stopt uiteindelijk als ik te lang speel. Te traag
Wauw
Dit spel is erg leuk. Ik wil opnieuw beginnen, maar het spel staat het niet toe. Ik heb de gamegegevens verwijderd, speel gamesgegevens, playstore-gegevens enz. En het laadt opnieuw waar ik was gebleven wanneer ik het opnieuw installeer. Het spel voorgoed verwijderen.
Fatsoenlijk spel maar gebouwd op het fundament van het kijken naar eindeloze uren aan advertenties. Het is een uitdagend torenverdedigingsspel met een korte lijst van torens en in wezen twee soorten wezens. De kosten om edelstenen of munten te kopen om het spel te upgraden, grenzen aan pure waanzin, $ 10 voor 200 edelstenen, maar je hebt tienduizenden nodig om upgrades te betalen. Dus de enige manier om te krijgen wat je nodig hebt, is door op advertenties te blijven klikken. Ik heb uiteindelijk een ander spel van hetzelfde bedrijf gedownload en het was identiek.
Het is erg leuk, maar ik denk dat de meest populaire van het spel
app. Is leuk en goed
Menara pertahanan raja Strategi lpd
Tien koninklijke spellen voor iOS - Tien vingers in de lucht ...
Dagelijkse prijs verwijderd Verschrikkelijk torenbouwsysteem
Dit is een enorme afzetterij van Kingdom Rush. Ga dat spelen en kijk dan wat je ervan vindt.👎
Bovenkant
Het spel is zo eenvoudig, maar er zijn meer niveaus en torens nodig
หอการป้องกันกษัตริย์ ยุทธศาสตร์ jwd
Dit spel is oké
mooie rommel overal. alles is ontworpen om u ofwel op advertenties te laten klikken of power-ups te kopen
plz maak de upgrades betaalbaarder.. ik kom niet door 2 niveau 22..
2048 by Gabriele Cirulli voor iPhone - Download
goede game
Beste torenverdedigingsspel. Bedankt.
Wat krijg je als je Angry Birds met een Tower Defense game mengt in de ... Het kasteel wordt namelijk aangevallen en de koning ziet dit als
Kids Learn Colors Læring ewc
Ik heb veel van de torenverdedigingsspellen gespeeld, maar deze lijkt mij het beste.
Bescherm de koning in het gratis zombie spelletje Medieval Defense Z! Speel dit leuke spelletje gratis online. Direct in je browser en geen downloads!
Super