Post by colascosscabook on Mar 14, 2022 22:14:36 GMT -5
------------------------------------------
▶▶▶▶ Badminton League ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Badminton League IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ kodgenerator primogems ▞▞▞
▞▞▞ Badminton League 2022 version ▞▞▞
Jag försöker spela mellan felkoderna. Felkod 1070 tillåter inte spelet att fungera för det mesta. Och som nämnts av nästan alla före mig... Den stigande stjärnkategorin utmaningar är aldrig tillgänglig... Har fastnat för instegsspel i evighet...
Det är ett bra spel, det finns ett problem och ingen annan anledning av mig och jag vet att alla inte har några problem eftersom det är ett bra spel med bra kontroll bra grafik, design, bra lägen och har så många alternativ men det finns en ganska problem med spelet som varje gång i spelet min emunity power är det viktigaste i det här spelet utan emunity du kan vinna online och offline match varje gång när jag spelar förlorar jag min emunity quik från motståndarens spelare men jag är bra i detta spel
Bra spel, mycket beroendeframkallande och tillfredsställande att spela.skulle vilja se mer i form av minispel eller ett arkadläge, för att lägga till något lite annorlunda till det vanliga spelet, men ett roligt spel
Mekanikern är bra, men ibland blev den asynkron. Jag kan inte spela 1 mot 1 igen mina vänner även om vi är i samma hotspot och ingen ping, och det är frustrerande
Spelet är överlag bra, men det släpar mycket.
Bra att förstå alternativ, bra gränssnitt också... Efter 3 gångers spel kunde vi använda mycket snabba fingrar... Om du verkligen letar efter pengar måste du betala en gång till minsta pris som 1 dollar per år, fråga att köpa ädelstenar är störande under spelet
Ett väldigt svårt spel, men det är roligt du måste träna, vet du hur mycket? mycket. men jag lovar att det är kul att du kan ha väldigt fina namn. Ja jag slår vad om att det är roligt för dig men jag älskade det!
Det var bra men det måste förbättras så att alla kan gilla det och om spelupplevelse Jag har inga ord men det finns ett litet problem som var annonser de har blivit en börda så titta in på problemet och gör din sida bättre att ge bra spelupplevelse detta var recensionen
Jag har haft mycket buggar nyligen. Det förstör upplevelsen helt. Vänligen titta på det.
Jag älskar att spela low-poly-spel och det här är ett av dem... Jag har sett en mindre bugg som jag tror knappast är märkbar I en matchhändelse, när en spelare vinner, firar den inte (som i alla andra händelser) ). Det firar, men bara under några millisekunder och kommer sedan till ett stadigt läge. Sammantaget har jag också älskat de där små animationerna under matchen... som att spelaren skrattar och andra nya funktioner också bra. Fortsätt förbättra dig
배드민턴 리그 스포츠 wrkl
Bort med bost köpen
Utan tvekan är spelet bra men jag och alla mina vänner står inför fel 1070 på grund av vilket vi inte kan spela online. Detta är ett vanligt fel för indiska baserade spelare. Jag ber dig att lösa problemet ASAP
1. Spelet är fantastiskt, jag älskar känslan av det, men efter en tid får du inte utrusta dina krafter ytterligare. 2.Inte konkurrenskraftig. 3. Kan lägga till fler nivåer och utmaningar 4. Lokalt spel är för laggy. Kan inte spela. 5.Superserien öppnas inte alls! Jag är runt Rank S8. Btw, super SFX.
배드민턴 리그 스포츠 wrkl
Бадминтон лиги Спортивные игры jkw
jag älskar det!!! och så realistiskt, och det är så roligt när jag har tråkigt att jag spelar det här spelet!
Det här spelet är faktiskt roligt. Men måste fixa några spelregler. Varje gång motståndarens nätverk stängdes av lämnade de automatiskt spelen. Och min rang sänktes. Det är inte rättvist. Problemet är motståndarens nätverk som gör att de lämnade spelet. Varför min rang sänktes. Spelreglerna måste fixas. Och jag tror också att de här spelen behöver träningsmeny för att hjälpa spelaren att förbättra sin skottfärdighet.
Att klättra i graderna är jobbigt. Jag ser inte poängen med att få en liten mängd poäng per vinst under 2:a rankningen, när du når rank 3 vid 1500. Den här typen av spel är redan repetitiva, varför dra ut på klättringen? Dessutom tycker jag att det är ett fruktansvärt beslut att få de andra två spellägena att inte bidra till rankningen, när jag spelar (och förstör) svårare spelare. Grafik och mekanik är bra dock (reklambilderna representerar inte spelet, det är lite oärligt).
När motståndarens nätverk är dåligt varför förlorar vi så är det inte mitt fel jag är inte nöjd med detta om spelregeln sådär kan de bara logga ut när de tror att det kommer att förlora, snälla fixa detta. Men spelet är coolt
Det är en bugg man antar jag .... suttal kuken fastnade i nätet och föll inte .... det var som att fastna i nätet mannen .... jag ber dig att fixa det .... annars älskar spelen fantastiska det ... på grund av det problemet ger jag det 4 stjärna annars förtjänar det 5 stjärnor man ..älskar spelet🥰❤️
Бадминтон лиги Спортивные игры jkw
Badminton League ورزشی ncxc
Det här spelet är väldigt spännande. När jag är ledsen spelar jag en lek och jag är glad
Spelet är trevligt, men efter att ha spelat några rundor. Spelet blev släpande och kraschade på något sätt. När på väg att vinna ett spel och karaktären rör sig snabbt fel och sluta förlora i spelet.
Skulle vara till stor hjälp 9 8 skulle ha varit mycket användbart för att om jag kunde ha en bättre uppfattning om vad jag skulle använda för att det skulle vara lite mer av en massa än en bättre bra idé sätt att än vad du skulle måste göra är videon om Tuntung av din första film du och jag har sett på YouTube sedan igår kväll förra året och jag kommer att starta nästa nya serie på fredag kväll och jag hoppas att du kommer att få två uppsättningar av djungel i kota om ett par veckor och du kan se dem i
Bra men efter 2-3 timmars spelande är det inte utmanande längre, du kommer att vinna varje enskild turnering... Lätt att avkoda.. gör en riktig ppl-anslutning via Internet, snälla gör riktiga turneringar inte med bots..
Sämsta spelet någonsin, det fungerar inte efter en dags installation
Spelet är helt klart beroendeframkallande...men dess onlineläge suger...du kommer faktiskt att spela med en bot; inte din vän...när du spelar online 😤
Aldrig sett ett så värdelöst spel...Att spela det betyder att slösa bort vår tid
Märkbar fördröjning när du spelar lokalt PVP-läge med vänner...snälla fixa detta. Älskade annars det här spelet.
Det sämsta spelet någonsin installera aldrig detta spel!. Inställningarna är det sämsta av alla spel plus att jag förlorar matchen bara för att inställningarna det finns också fel när du vinner 1 set då kan du göra emotes. Om du trycker på smash-knappen precis när emote startar kommer det att få dig att sväva upp från banan. Slösa bara inte din data på det här spelet. Det här spelet är mer som Tackle settings league.
Riktigt roligt spel att spela,,, varje gång jag spelar känner jag mig närmare spelet på planen,,, verkligen fantastiskt spel tack för att du förde det närmare men kanske en lokal multiplayer skulle verkligen vara ett bra tillskott
Den tidigare versionen är den bästa, där jag fortfarande kan spela mina spelframsteg utan internetanslutning. Den nya versionen är verkligen en besvikelse, den går fortfarande att spela offline men den kommer inte åt dina spelframsteg om det inte finns någon internetanslutning. Den gamla versionen är mycket bättre, lägg tillbaka den. Jag gillar verkligen det här spelet, jag hoppas att du fixar det.
Det här spelet är fullt av problem och det kraschar igen och igen (även på avancerade enheter). Helt besviken. Rekommenderas inte alls.
Spelet var roligt men det finns ett problem med spelet. Det finns förmodligen ett mönster med datorns teknik. Jag glömde det men jag antar att de bara kan slå fjäderbollen för en viss mängd skott.
Larva Heroes: Lavengers მძაფრსიუჟეტიანი gvj