Post by colascosscabook on Mar 14, 2022 22:17:40 GMT -5
------------------------------------------
▶▶▶▶ PicWords 2 ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ PicWords 2 IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ snyder øger guld ▞▞▞
▞▞▞ PicWords 2 2022 version ▞▞▞
PicWords 2 מילים xmsu
Meget godt spil
din apk er ikke korrekt signeret, du har ikke lagt den korrekte facebook keyhash ind i udviklerkonsollen, eller du gik glip af at klikke på at gøre appen offentlig, næste gang bedes du teste funktionerne på en enhed, der ikke er tilføjet manuelt til keyhash-felterne.
Så langt så godt.
Fem uden annoncer!!!
God kamp
For mange annoncer. Den nederste annonce dækker nogle af den sidste række af bogstaver.
Dejligt tidsfordriv 😊
Hjerne tidsfordriv
Elsker dette spil, men jeg har lige foretaget et køb på $2,99 for at fjerne annoncer og få 500 mønter. Annoncer fjernet, men ingen mønter. Jeg blev rystet.
Kan lide det
Elsker billedet s
Jeg elsker dette spil, det er ikke for svært eller nemt
Har fået en ny telefon. Hvordan overfører jeg fremskridt fra gammel telefon til ny? Jeg har ikke Facebook.
Interessante ord
Kan lide det.
Sjovt og alligevel udfordrende
Lidt svært, men underholdende
Bouncemasters እንቅስቃሴ ያለባቸው vlmb
For meget sjov at spille
Det ville være rart med en zoom-ind funktion til billederne ☺
det meget stærkt vanedannende spil, jeg ville deffently spille det
Interessant og sjovt
Har lige downloadet det og begyndt at spille. Jeg elsker ordspil af enhver art.
Ligesom spil
Genialt jeg elsker det xx
PicWords 2 Игре са речима kuv
vanedannende!
Dette spil ved helt sikkert, hvordan man suger pengene ud af dig. Opbruger det sidste af dette parti mønter og afinstallerer derefter. Det er en stor udfordring, men tipsene er for dyre, 40 mønter for at slette unødvendige bogstaver og ord over 5 bogstaver vil koste dig 80 mønter at slette dem alle. Det er heller ikke muligt at gå videre til den næste udfordring, før du løser den nuværende. Fandt endda nogle ord, der var forkerte med hensyn til det viste billede, så ville aldrig have fået det. For dyrt at spille, medmindre du virkelig er en ekspert, men frustrerende for nogen, der ikke har råd til at bruge $20 om måneden for mønter, selvom de er gode til ordspil. Meget tricky med bogstaver og ord. Hvis du overhovedet er utålmodig, vil du bruge en formue.
Godt tid forbi spil
Godt og sjovt, godt for hjernen.
Awsome
OPDATERING!! Mens du spiller, bruger de ord, der ikke vises på billedet. Ikke engang tæt på!! Eksempel: billede af kvinde, der holder et ølkrus, kringle, og vist fra halsen og ned, og ret barmfagre, det ord, jeg skulle få fra dette, var bavaria!! Intet på det billede havde noget med Tyskland osv at gøre!!!! (Andet ord var Oktoberfest, stavet med et "k") igen, intet på billedet handlede om Tyskland, efterår eller en festival!! SÅ VÆR FORSIGTIG!! 😕 👎
Trænger til en bedre forklaring.
kan lide det indtil videre, sjovt
Super hyggeligt
Fornøjelig.
fantastisk
Godt spil indtil videre
PicWords 2 Cuvinte rmu
Jeg nyder at spille det.
elsker det
Fryser efter hver annonce
Fin tidsfordriv
Kun spillet 3 hænder uden retninger, og du vil have en rating?
Interessant spil
Sjovt spil
PicWords 2 Igre riječima wfz
FOR MANGE ANNONCER
Anderledes og sjovt! Opdateret anmeldelse: Efter at have spillet i omkring en måned nu, synes jeg, at dette spil er ekstremt svært. Jeg synes egentlig ikke, det er afslappende, men ret frustrerende. Jeg kommer kun igennem omkring 3 billeder om dagen uden at sidde fast på et. Prisen for hints er alt for høj, og din spin-hjul-ting er rigget til kun at lande på 10 eller 15 mønter på det højeste.Den eneste måde, nogen får de 500 eller endda 50 mønter på, er at betale for "mega spin-hjulet", som er en ripoff. Jeg vil foreslå enten at gøre nogle af ordene lidt nemmere eller gøre hints billigere, og når folk drejer bonushjulet, så lander det faktisk på en anstændig mængde mønter udover 3 eller 5. 5 mønter kommer dig ikke for langt ind. det her spil. Jeg nyder at spille det, fordi det er en udfordring, men på grund af den høje pris for tip og sværhedsgraden ved nogle af svarene, spiller jeg det ikke så tit, som jeg gør mine andre spil. Det er ikke meningen at lægge dig ned, bare nogle forslag!
likw ir